onsdag den 22. maj 2013

2x zoo, sund mad og en tur i kirke

Så blev det hverdag igen efter en skøøøøøn pinseferie. Weekenden blev brugt på to dejlige ture i zoo. Søndag var Malua og jeg afsted med mødregruppen og mandag var alle tre Clemmensen Meier afsted. Vejret var jo så godt, så det var med at komme ud og nyde det.
Malua er ved have have en alder, hvor det er lidt spændende at være i zoo, især når hun får lov at røre ved gederne, og Legepladsen er nu også et hit ;)

Som overskriften lyder, så lever vi lidt ekstra sundt herhjemme i tiden - det gør vi, fordi jeg er ved at tabe mig lidt. Jeg vil gerne smide en 5-6-7-8 kilo til sommer. Jeg har allerede smidt de først 3 kilo på de første to uger - jeg gør det ikke helt selv, men med to skønne veninder. Vi er nemlig startet til Weight watchers og tilsammen har vi smidt 8,5 kilo på de første to uger - vi er da ret seje, synes jeg :) Det er dejligt at få smidt nogle af de irriterende kilo, som har irriteret mig de sidste par år! Nu håber jeg, at det lykkedes mig at holde ved og IkKE give op, når det bliver svært. Det er nemlig den største udfordring i det! Heldigvis får jeg mad, som resten af familien også kan spise, så det er dejligt. Og det gør bare, at de andre to spiser lidt ekstra sundt, og det er jo kun godt.

I går var vi i Markus Kirken til forårskoncert - det var Maluas dagplejemor, som skulle synge med sit kor, og det skulle vi selvfølgelig høre. Det var super godt, og vi nød det alle 3!




En gruppebillede fra zoo søndag med mødregruppen
Sov og ballade på legepladsen i zoo
 
Vippetur :)

Sund OG lækker med! Pitabrød med pulled chicken og masser af grønt.
På vej i kirke
God musik i kirken
Koret synger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar