tirsdag den 2. juli 2013

Ferie, husovervejelser og sygdom

Ja en temmelig bred overskift - men det er altså det, ugen har budt på. Faktisk har vi været meget tæt på at købe nyt hus i denne uge - så der har været nok at se til, mange overvejelser og søvnløse nætter. Det er egentlig en meget lang historie, men det korte af det lange er, at vi ikke har købt nyt hus, og at vi nok heller ikke gør det lige foreløbigt, ja måske først om mange mange år.
Ovenpå alle de her husspekulationer lagde jeg mig søndag med sygdom, øv øv - jeg har ikke været syg, siden jeg var gravid, så det føltes på en måde dobbelt så slemt, som det plejer, når jeg er syg.
Heldigvis er jeg blevet nogenlunde frisk igen, og det er da også kun rimeligt, nu hvor der står festival og ferierejse på programmet.
Lørdag holdt vi 65 års fødselsdag for farfar - kusine Rebekka er meget optaget af store kusine Malua :)


Super herlig dag og aften

Malua på tur med Rebekka i gåvognen

Og hun skulle også lige have et mys :)

Det blev også til en vild-basse-køretur i vognen til Malua :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar