søndag den 6. april 2014

Ugen, før ugen, før påsken

Ja sådan måler og tænker man nogle gange, når der er for meget i hovedet og man TRÆNGER til ferie og pause! Shit hvor bliver der arbejdet og tænk meget herhjemme i tiden. 
Elever skal have de sidste guldkorn inden eksaminerne, vi skal have truffet de sidste store beslutninger mht byggeriet, så sidste fase kan sætte ind! Der bliver diskuteret økonomi og salg af boliger, og når man har allermest mellem ørerne er der selvfølgelig også sygdom på programmet! I går lørdag var Malua nede med feber, og i dag har jeg kastet op og haft dårlig mave! Åhhhh....! 
Det eneste gode ved dét er, at så får man lige trukket stikket ud for en stund! 

Selvom vores hoveder er ved at sprænges med tanker om fit og dat, har vi hinanden og vores lille solstråle, som sørger for grin, smil og spontanitet! 
Ugen har bestemt ikke været kedelig, se selv:

Gåtur med min veninde Trine - smuk natur tæt på vores nye hus

Tur på Jensens bøfhus i tirsdags.


Vin og sludder med manden i mit liv

Min dejlige tossede mand- som stadig står oprejst efter mange måneder med overarbejde hver evig eneste dag! Hvordan gør han det?! 

Min dejlige far, som hjælper os med at male hele huset - altså når han ikke lige skal passe barnebarnet pga møder, arbejde og sygdom. Han er helt uundværlig!! 

Klar til gåtur




Valg af gulv - vi er endnu ikke sikre!!! Det er jo SÅ svært!

Kunstneren

En syg basse lørdag, der gik kold på mor inden KL. 19.00. 

Syg, smuk og dejlig! Heldigvis var alt feber væk igen søndag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar