tirsdag den 3. juni 2014

Sommer

Så blev det junimåned og sommer, jubiiiii :-) 
Den her sommer har været så længeventet, for nu er vores hus nemlig snart færdigt, og det betyder, at vi snart kan flytte og få en normal hverdag igen. Det er altså lige om lidt!!!!

Rune knokler som sædvandligt, og Malua og jeg ordner alt det andet såsom udlejning, budget, indkøb, indretning, hus og hjem. 

Jeg er lige blevet færdig med at rette mine elevers eksamens opgaver i tysk og matematik, dét er herligt! Og det var bare gået SÅ godt, så jeg er en glad, stolt og tilfreds lærerinde!!
I dag var jeg censor, så nu venter bare mine egne eksaminer og de sidste ugers skolearbejdet. Sådant et år går nu alligvel lidt hurtigt, når man tænker over det!

Her er lidt billeder fra weekenden: 

Strandtur i torsdag i Hals.

Det dejligste selskab til en strandtur


Mad ved sofabordet - hyggeligt for store og små!
Rune efter en lille kamp med at klippe hæk

Bryllup i lørdags på Fyn. Malua hyggede sig i Nibe hos morfar. De to overnatninger gik SÅ godt. Og hun havde bestemt ikke travlt med at komme hjem! 

Søndag blev der vandet hæk


Malua og far skulle skifte dæk. Det gav lidt sorte fingre

Malua og hendes dejlige dagplejemor i dag, da jeg kom og hentede hende

Overetagen er snart klar med gulv, døre og lister :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar