fredag den 11. juli 2014

Surprise!!!!

I går fyldte min dejlige mand 35 år. Jeg havde i anledningen arrangeret en surprisefødselsdag for ham. Så vi havde 35 skønne mennesker til fest i går. Første fest i vores nye hus og på vores terrasse, og pladsen var INTET problem :)

Det har været lidt svært at holde festen hemmelig for ham, for jeg er ikke så god til at gå med sådanne hemmeligheder uden at sige lidt om det, men det lykkedes, og han blev i den grad taget uforberedt :) 

Jeg lokkede ham ud af huset i et par timer til wellness og partid, mens vores forældre gjorde huset klar. Og da vi kan hjem var der fyldt med skønne gæster, gaver, god mad og godt vejr. Det var bare sådan en god dag!!! Og selvom det var en blandet flok med både venner, familie og børn, gik det SÅ godt hele dagen og aftenen. 





 
Jeg tror nærmest han var helt lykkelig og i hvert fald meget taknemmelig og glad, da vi gik i seng :) han havde i den grad fortjent det!! 

I dag har vi ryddet op, gjort rent og Rune lægger pt belægning i indkørslen, som I kan se: 

Mens jeg ligger her i vores dejlige køkken alrum og slapper lidt af.

Malua sover endnu lur, selvom klokken snart er 17.00, men klokken var næsten også 00.00 inden hun kom i seng i går, så hun stod først op 9.30, som den sidste i huset. Hun er vist ikke helt som andre børn :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar