søndag den 24. august 2014

Lejrskole og savn

Den er dagen før dagen, hvor jeg skal afsted på lejrskole til BERLIN.
Jeg savner allerede Malua så meget, at jeg har ondt i hele kroppen. 
Det er måske lidt tosset, men det gør jeg altså! Hun har fået ubeskriveligt mange kys i dag, ekstra vingummier og vivar hygget med legelandstur, leg og grin. Jeg skulle nyde hvert et sekund med hende! Vi har snakket meget om det, talt 5 fingre for hver dag mor skal være væk, talt om de gaver mor skal købe med hjem, far har lovet fodbold og popcorn og ja den lille tøs har lovet at passe godt på far, så det er kun mor, der er tudefjæs og har ondt i maven over det hele.

Jeg håber, vi får en skøn tur til BERLIN! -men den må også godt gå lidt hurtigt, så jeg kan komme hjem til min basse igen! 




Kommet sgu til at savne de to her!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar