fredag den 26. september 2014

Weekend!!!!


Duften, smagen og følelsen af weekend er fantatisk!! Især når man har haft nok at lave hele ugen! 
Jeg elsker weekend!!! 
Nu skal der nydes, slappes af og hygges heeeele weekenden. Og jeg har allerede forberedt min undervisning til mandag, så det betyder faktisk heeeele weekenden for en gang skyld! 
I dag skal Malua og jeg med morfar i zoo, mens far giver den gas herhjemme med udhæng. Og så skal jeg i byen og give den gas med Christina min veninde i morgen, oh yeah! 
Søndag får vi lidt besøg fra familien og ellers skal vi bare hygge os, selvom der også skal laves en masse udhæng. 

Weekend!!!!! 

Mine nye flotte planter :-)



Det pyntet sådan med nye krukker og planter, og så føles det endnu mere hjemligt. 

Og så synes jeg også, at det er SÅ hyggeligt med mørke aftenen og starinlys. Jeg elsker hyggen! 
-de mørke morgener er en anden sag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar