tirsdag den 10. oktober 2017

Sådan kurerede vi ørebarnet

Man skal jo virkelig passe på med at sige sådan noget her højt - derfor har jeg heller ikke turde skrive om det, før nu. For jeg har hele tiden haft på fornemmelsen, at hvis jeg sagde det højt, så ville vi få tilbagefald.

MEN siden jeg skrev indlægget om Masjas ører i maj/junimåned, har vi faktisk ikke haft bøvl med ørerne.
INGEN pencilin, INGEN panodil, INGEN feber eller sygdom i forbindelse med ørerne. 2 sygedage siden juni er det blevet til. 
Det er fantastisk!!!!!!

Vi har stort set kun ændret 2 ting i hendes liv.

1: vi har skåret alle mælkeprodukter væk. Eller i hvert fald mælk og yoghurt, hun kan godt må lidt mælkeprodukt i maden, og hun får også ost. Men rent mælk og mælkprodukter i større portioner får hun ikke. Og siden vi stoppede med det, har vi mærket en kæmpe forskel på ørerne. Jeg ville på forhånd have sagt, at det måtte være løgn, helsefreak-agtigt og at mælk var noget af det bedste, jeg kunne give mit barn, men jeg må indrømme, at jeg er overbevidst.
Enkelte gange har hun fået lov at få lidt mælk, og det kunne vi med det samme mærke på nattesøvnen. Men uden mælk sover hun igennem hver nat i sin egen seng, på sit eget værelse.

2: den anden ting vi har gjort, er, at vi har permanent har løftet hendes madras i den ene ende, så hun ligger højt med hovedet. Jeg ved ikke, hvor stor effekt det her, men sådan sover hun altså nu, og det fungerer bare.

Og jeg kan kun sige, at det altså har været en kæmpe kovending for os, helt helt fantastisk og helt helt igennem vidunderligt for lille Masja.

Så hvis nogen døjer med ørerne, kan jeg kun anbefale at gøre det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar