søndag den 3. december 2017

Jul jul jul

Jubiiii endelig er det jul - vi har glædet os herhjemme! Altså mest Malua og jeg!

Vi har pyntet op, sat julelys i buske og træer, købt rigeligt med kalendere, lave juledekorationer og hver dag kommer vores lille nisse med en gave til hver af pigerne. Det er SÅ hyggeligt! 

Jeg er også allerede rimeligt langt med julegaverne - mangler lige de sidste til pigerne og til min far.

Det har været en hård uge med skole-hjem-samtaler og hvor jeg slet ikke har været på toppen, men jeg har slæbt mig afsted alligevel, så nu nyder vi en dejlig weekend uden alt for vilde planer. 

Rune og jeg har været ude at spise i går - uden børn - vi har været på julemarked og pigerne og Rune har været oppe i det store

Det er sjov så forskellige pigerne er, trods deres ydre ligner så meget. Masja styrter bare rundt og kigger sig nærmest ikke over skulderen.

 Malua bliver pænt hos sin mor og holder mig gerne i hånden. Hun involverer sig ikke alt for meget og er lidt tilbageholdende - helt i modsætning til sin lillesøster, så vinker og snakker med alle og gerne skal stå forrest på scenen og vrikke med røven. 

Ingen tvivl om, at Malua minder om sin mor og Masja om sin far på det punkt. -jeg er vild med deres forskellighed og deres egen måde at være på. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar