mandag den 18. februar 2013

En heldig banan

Jeg er en heldig banan, og jeg var især heldig i søndags, for der havde jeg fødselsdag og blev forkælet helt tosset meget af mine skønne banditter :)
Vi startede weekenden med at tage afsted på hotelovernatning i Rebild på Hotel Comwell. Dagen stod på gåtur i Rebild bakker, middag ved et vennepar, som bor i Skørping, karbad og hyggeligt samvær.
Søndag(min fødselsdag) fik vi lækker lækker morgenbuffet på hotellet og hyggede i sengen med gaver og formiddagslur til os alle tre. Senere på dagen gik vi  en tur ved vandet sammen med min far, og så fik vi lækker aftensmad fra bones. Jeg fik SÅ mange gode gaver, bl.a. et hotelophold, to smukke armbånd, make-up, bio/restaurant besøg mm. Alt i alt en fantastisk SKØN SKØN dag! Og ja nu kan jeg så prale af at være 28 somre.

Her kommer ugen i billeder.....


Malua er blevet god til at gå med gåvogn. Hun er også blevet rigtig god til at stå selv - hun står gerne 5-10 sekunder selv.


På tur i Friis for at købe gaver til Moi :) Malua var kommet i den upigede tøj og med BLÅT legetøj. Så ih altså folk troede jo, at hun var en dreng! Det sker ikke igen, at mor glemmer at få noget lyserødt med mini-bassen! :)

Malua elsker at spille på fars guitar

Gåtur lørdag i Rebild bakker - Malua tog sig en skraber imens :)

Hotel Comwell

Hygge på hotelværelset


Fødselsdagsmorgenmad

Mums en masse god morgenmad :)

Malua danser med Morfar

Flere gaver :)
 
Malua med alle sine 7 tænder - hun fik lige endnu en på mors fødselsdag


En lækker lille kage, som står og venter i køleskabet på, at vi får gæster i morgen :) Den er lavet med lyse bunde, hvid chokolade/marsbar-creme, brombærcreme, vaniljefrosting og fondant. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar