mandag den 1. april 2013

Det var så den barsel!

Så gik det års barsel - hold da op hvor er det gået stærkt, og hvor har det dog været et fantastisk år!!! Jeg har nydt det på alle leder og kanter. Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt, enkelt gange jo, men 99% af tiden har jeg nydt det :) Det har været en fantastisk rejse at se Malua gro, vokse og udkørslen sig fra en lille mini baby til en.....jaaa egentlig en stor selvstændig pige.

Men nu er jeg godt nok også klar til at starte på arbejde igen - også selvom det bliver med at demonstrere, da der jo er indført lockout for lærerne. Så egentligt er jeg pr. Dags dato fyret, hmmmm.
Så i morgen kl 7.00 skal jeg være ved skolen klar til at byde de få elever, der kommer på boller, juice og pjecer omkring denne lockout.
Nu håber jeg godt nok, at denne lockout er hurtigt overstået, så jeg kan få lov at passe mit job!

Lidt billeder fra ugen:




Søndag i Zoo





Nyt havesæt, så er vi klar til sommer :)


Gåtur i solskin :)


Snegle til demonstration i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar