mandag den 28. oktober 2013

Huj haj hvor det går!

Wahhhh som tiden dog flyver afsted! Dagene, ugerne og månederne. Jeg når ikke halvdelen af, hvad jeg gerne vil, men jeg prøver at nå det vigtigste, nemlig at nyde min skønne familie. 
Der er gang i den på lærerjobbet med skole-hjem-samtaler, men jeg nyder det, for jeg har de skønneste elever, som er SÅ dygtige, og så er det jo virkelig en fornøjelse at snakke med dem og deres forældre! Jeg tror aldrig, jeg har haft så dygtige og arbejdsomme elever, som jeg har i år, og jeg ELSKER det! Jeg glæder mig hver dag til at skulle afsted og undervise, wauw et kick det kan give, når man har verdens bedste job (til mig i hvert fald)
Byggeriet skrider godt frem, og i weekenden var Runes forældre her og hjælpe til. Rune og hans far fik taget et godt ryk, og vi fik startet på murerarbejdet, så det hele går i den rigtige retning. 

Her er lidt billeder fra de sidste dage: 
Til morgenmadshygge hos morfar i Nibe
På besøg hos morfar - bukserne blev beskidte med mudderbadder, så én rendte lige rundt med bare ben til bukserne var tørre igen
Maluas første kunstværk og sikke ét
Tøserne på besøg på byggepladsen
Rune og hans far laver tag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar