fredag den 20. december 2013

Juleferie!!!!!!

Jeg tror aldrig, juleferien har været SÅ tiltrængt!!!! Nøj hvor har der været knald på den sidste tid. Jeg glæder mig til at slappe af, tænke på ingenting og nyde julen og min skønne familie. 
Jeg har fri i dag og skal så til julefrokost på skolen til middag. Malua skal hentes i dagplejen af morfar og sove der i nat ( jeg er nok virkelig en hønemor, men jeg savner hende altså allerede. Jeg er altså ikke god til at undvære hende. ) Selvom jeg er en hønemor, vil jeg nyde en skøn julefrokost med mine dejlige kollegaer og nyde at sove længe i morgen (hvis jeg kan?!) 

De sidste gaver er købt og næsten alle er pakket ind. Så nu kan den bare komme den jul ;) 



Juleindkøb med morfar
Julekarusel

Indkøb med mor
Julefrokost i dagplejen med dans og hygge
Selvom vi er fattige i år, så har vi fået købt lidt fine gaver alligevel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar