mandag den 6. januar 2014

En produktiv weekend

Vi havde i weekenden besøg af Runes forældre, så Runes far kunne hjælpe til i huset på Mariendalsvej. De knoklede også løs heeeele weekenden, og det kunne man dælme godt se. Vi fik lavet en hel masse på huset. 
Farmor, Malua og jeg hyggede med legelandstur, legeplads og lavede mad til mændene. Morfar var selvfølgelig også forbi en tur lørdag. 

I dag startede hverdagen for alvor op! Dog startede dagen med den sørgelige nyhed, at en af vore kære kollegaer var gået bort - selvom han var syg, var det noget af et chok at få sådan en mandag morgen! Kræft....den grådige sygdom!!

Nu ligger jeg lige på sofaen og filosofere over livet, mens jeg venter på, at mine to yndlingsbanditter kommer hjem! Jeg savner i den grad den lille yndste bandit, som jeg jo ikke har set siden i morges. Jeg kan godt mærke, at hun er ekstra savnet efter 16 dage sammen herhjemme. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar