fredag den 10. januar 2014

Jeg glæder mig til....

At vi er færdige med huset
At jeg igen kan tilbringe mine weekender og aftener med min mand
At Malua får sin far tilbage på fuldtid 
At vi igen bliver en rigtig familie på 3, som kan tage i zoo, på gåtur og til vandet sammen igen 
At jeg kan sove længe i weekenden igen, fordi vi er to
At vi får penge til en smule privatforbrug igen (det er tortur at være fattig først i julen og nu midt i januarudsalget)
At vi får solgt hus og evt. sommerhus
At vi kan flytte ind i verdens lækreste hus på 268 kvm til sommer, og til at vi ALDRIG mere skal renovere et hus fra top til bund!!! 

Argh hvor bliver det godt, når vi bliver færdige!!!! GLÆDER mig!!!

I weekenden står den på lofter, Rune skal KNOKLE som sædvanligt! Håber, jeg når at se ham, inden jeg går i seng i aften....



Malua får smooties med mor på tur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar