tirsdag den 18. februar 2014

Dejlig fødselsdag

Jeg havde den skønneste fødselsdag i går, som jeg kan leve højt på lææææænge! 

Jeg blev vækket med fødselsdagssang, kys og et flot pyntet hus af mine to favoritter.
Derefter kom min far med morgenmad og gaver :)
Efter en lækker morgenmad og gaver, tog Malua, Rune jeg ind til byen, så jeg kunne bruge et matasgavekort på en ny mascara og samtidigt var der pga vinterferien gratis ridning for børn udenfor Friis. Det var dagens højdepunkt at se Malua pavestolt ride rundt på hest ;)

Efter en lækker frokost, kom morfar igen og passede Malua, mens hun sov, så Rune og jeg kunne tage et par timer i wellness. Det var såååå lækkert og skønt med lidt partid sammen i boblebad, dampbad og varmestole.

Aftenen stod på god mad, leg og hygge. En skøøøøøn dag var det!!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar