lørdag den 17. januar 2015

Vinter

Jeg føler, januar er lang i år.... I mit hoved flyder en masse ting, og jeg længes efter sol og sommer. Heldigvis skal vi snart på ferie igen, og selvom det ikke er længe siden, vi sidst har været afsted, så trænger jeg til at komme væk. 
Jeg føler mig egentlig en smule vinter"deprimeret" i år - ikke sådan rigtigt deprimeret, men mere træt, doven og ugidelig. 
Jeg er træt af kulden, mørket, blæsevejret og de korte dage. 
Heldigvis er der en lille pige, som altid kan få smilet grinene frem herhjemme. Hun tvinger en ud af sengen om morgenen(ganske vist først KL 9.00), når man ellers ville have ligget der i kanen og været vinter"deprimeret" hele dagen, og det er jo nok meget godt.
På mandag kalder skolen og hverdagen igen - og heldigvis giver mit arbejde mig også masser af energi og glæde - og så er det måske ikke så slemt alligevel, det januar.....?!
-men jeg glæder mig nu til at skrive 1. Februar og være ét skridt nærmere foråret. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar