tirsdag den 31. maj 2016

Ferienyt

Min store pige og store(stærke) mand er gået kolde og klokken er ikke engang 21.00. 
Jeg putter lillesøster og tænker tilbage på en skøn feriedag med mange timer ved poolen og alt for mange kalorier ved buffeten. 
Dagen er bare gået SÅ godt - i går var der lidt opstartsproblemer - 1: jeg blev næsten blind på det ene øje (sådan føltes det i hvert fald) efter at havde fået solcreme i øjet om formiddagen, hvilket resulterede i, at jeg ikke kunne være ude i solen, fordi mit øje gjorde mega nas! I dag droppede jeg så den skide solcreme, indtil Rune sagde, at jeg var blevet rød ved eftermiddagstid og smurte mig ind. 
2: i går fik Masja for lidt lur og blev overtræt om aftenen, men i dag er det gået super med det hele - så lad os snuppe endnu en skøn dag i morgen! 

Nu vil jeg børste mine tænder og lægge mig ind til min skønne familie og putte til toner af græsk folkemusik i det fjerne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar