mandag den 20. juni 2016

En uge på barsel

Ja så ligger jeg her, i sengen, kl 19.45, mellem begge piger, som sover..... Endelig.... Mor var lidt presset i dag. 
Det var en af de udfordrende dage at være alene med begge piger. Måske fordi jeg ville for meget med dem - lave risengrød, lege lege og farve fondant til Masjas dåbskage. Risengrøden brændte på, Masja blev utilfreds/ træt af alle legene og Maluas og mine hænder er helt kulørte efter at lege med fondant. Der er vist også fyldt med flormelis i køkkenet og der er rodet over det hele, men pyt, for kl 18.30 gik vi op i dobbeltsengen og fik ro på, det trængte vi til. Sådan er dagene på barsel også.

Nå men kedeligt er det aldrig at være på barsel, for den seneste uge er stået på følgende: 

Onsdag blev en svømmehalstur for hele familien i stedet til en tur i Leos legeland for hele familien, for da vi ankom til svømmehallen, viste det sig, at svømmehallen var lukket?! Warum?!?! Hvorfor ved jeg ikke. Men der var nu meget hyggeligt i leos legeland.

Lørdag kom vi alle i svømmehal - Masja for 1. gang og sikke hun nød det, og hun var også godt træt bagefter!

 
Så købte vi også lidt flere mursten til vores udlejningsforretning - så der blev skrevet under på en købsaftale denne uge efter flere ugers forhandling.

Ugen stod også på mødregruppe og babyhygge. 

Og lørdag skulle vi ned til min far og hans kæreste i Nibe og spise, men det vidste sig at være et surprise bryllup, da de var blevet gift om formiddagen, så der blev fejret kærlighed og bryllup. Sikke en overraskelse! Heldigvis er det verdens sødeste "papmor", jeg har fået mig. 


Søndag stod hele dagen på en tur i Fårup Sommerland. Malua ville prøve Mine-ekspressen sammen med mig for første gang. Hun syntes, at den var for vild og blev ked af det. 
Men lige inden vi skulle hjem, overtalte vi hende til at prøve den igen, og hun klarede det SÅ sejt! Og tog efterfølgende lige 16 ture i den! Seje seje pige!!!! Hun var mega stolt af sig selv, men ikke lige så stolt som mor og far. Cool at hun overvandt sin angst og vendte det til en kæmpe succes. 

Og efter en skøn men lidt krævende eftermiddag og aften alene med disse to dejlige banditter, så glæder jeg mig til at denne lange sidste skoleuge med MANGE timer for Runes vedkommende snart er slut, så vi kan holde noget velfortjent sommerferie sammen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar