lørdag den 15. oktober 2016

Livet med en 4-årig

Jeg trækker på smilebåndet, når:

Malua med truende stemme siger:" hvis ikke jeg får en is, så gider jeg aaaaldrig lege med dig mere!"
Eller
-"Så må du aldrig mere komme med til min fødselsdag." 

Når hun kommer natron i sin morgenskyr i stedet for vaniliesukker og siger, det her vanillesukker er GODT NOK STÆRKT mor! 

Når hun siger:" mor-skat, jeg elsker dig! Heeelt op til månen, skyerne, solen, regnen og tilbage igen! "

Når hun med blik i øjet siger: "mor du skal vælge, hvad du helst vil??? Have en bar røv direkte op i hovedet eller bidning?" 
-jeg valgte bidning....selvfølgelig

Når hun beder om at få børstet tænder med sin "tralektriske tandbørste". 

Når hun siger, "farmor ikke skal gentale, når hun taler med farfar" (afbryde) 

Når hun synger på "engelsk", men det mest lyder som en blanding af russisk og grønlandsk. 

-livet med en 4 årig er herligt! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar