søndag den 6. august 2017

Sidste feriedag

Så er vi ved at være ved vejs ende af en lang og dejlig ferie! 
Sikke vi har nydt det og sikke skønne oplevelser og minder, vi har fået skabt. 
I morgen er det dagpleje, børnehave og arbejde, mon ikke også at det bliver godt nok?! -det håber jeg.
De sidste ugers ferie er blevet brugt på ture til Jesperhus blomsterpark, Fårup sommerland, zoologisk have, ture til Nibe og ferie i Fredericia og hygge med naboerne. 
Rune har arbejdet lidt, men vi har stadig holdt en del ferie. Og det blev faktisk også tid til at mor og far her kunne komme på lidt dates, mens pigerne blev passet af bedsteforældre. Det er virkelig også værdsat at få lidt voksentid, nu de er store nok til at blive passet ;-) 

Jeg glæder mig til at komme i gang igen nu, selvom det blir hårdt at skulle aflevere pigerne i morgen, når vi har været sammen 24/7 så mange dage og uger i træk. 

Og hvor er det bare skønt, at sommeren er gået så godt med slet ingen sygdom, ondt i ørerne og med en hel masse god søvn. Masja sover igennem hver nat nu og endda på eget værelse! Det er SÅ fint! Jeg tør næsten ikke skrive det, men Gud hvor er det bare mega mega fantastisk for både hende og vi andre. 
Jeg krydser fingre for, at der fortsætter. 

Fra turen i Fredericia




Fra en aften, hvor jeg skulle ud med veninderne og pigerne stod og vinkede farvel

Malua og jeg i cirkus summarum

Tur i Jesperhus Blomsterpark 



En tur i Nibe ved morfar og Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar