torsdag den 31. august 2017

En lille status herfra

Jeg kan godt mærke, at hverdagen igen ruller over os, og dagene flyver jo afsted. Jeg er lidt træt af, at det går ud over bloggen, og at den den sidste tid er blevet forsømt, for jeg elsker at få skrevet minder og billeder ned her. 

Men nu blev der da lidt overskud og tid til lidt skriv. 

Det går godt: med vores dejlige piger, skolen, den nye firma og med at være i gang igen. 

Hverdagen er lidt anderledes, efter at Rune nu arbejder som selvstændig og ikke er på skolen mere. Han står op kl 5.30 og går i gang, og så har jeg børnene om morgenen og får afleveret dem.

Jeg henter dem også om eftermiddagen, forholdsvist tidligt, så de har stadig ikke specielt lange dage, og så mødes vi alle her hjemme på matriklen omkring kl 14.30-15.00. Nogle gange arbejder Rune lidt ekstra, men de fleste dage har vi hele eftermiddagen og aftenen hjemme sammen. 

Og så er der jo ikke behov for børnepasning i forbindelse med arbejde og dét er virkelig skønt og nemt. Når jeg har eftermiddagsmøde eller forældremøder, så henter Rune jo bare. 

Så indtil videre går det godt. Vi er trætte om aftenen, men det er jo også fint. Vi sover jo alle godt om natten og det betyder jo alverden. 


Her er Runes arbejdsplads pt. Han er altså en meget meget sej mand. Han gør virkelig et godt stykke arbejde! Jeg er SÅ stolt af ham! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar