mandag den 19. november 2012

En meget dejlig og varm uge i november

Så er vi atter på dansk grund efter den skønneste, dejligste og varmeste uge i Egypten. Ugen gik lige som jeg havde håbet på, nemlig med godt vejr, masser af badning, snak, grin, sjov og god mad. Vi nød det alle i fulde drag, og den lille Malua-pige fik charmet alt og alle på sin vej :)
En af stewardesserne sagde på flyet: "Hun er da verdens gladeste baby" - og ja det er hun vist, når hun kan klare 11 timers rejse uden overhovedet at blive sur, irriteret eller ked af det.

Ugen bød bl.a. også på en date for Rune og jeg, da de søde bedsteforældre passede Malua. Vi var både på en bar og få drinks, og bagefter var vi ude at spise på en lækker restaurant- rigtigt romantisk.
Vi fejrede også Maluas 1/2 års fødselsdag dernede, for man bliver jo kun 1/2 år én gang(som jeg sagde til Rune, da han kiggede noget tvivlsom på mig, da jeg indviede ham i ideen)!

Vi fik svømmet utroligt meget i den lækre pool på hotellet, som var 30 grader varm. Malua var helt tosset med den, og alle de andre feriegæster kiggede imponeret, når hun dykkede og badede rundt.

Og nu er vi så hjemme igen. Malua sover og sover efter den lange rejsedag i går, og jeg kigger på kalenderen og undre mig over, hvordan det kan være d. 1. december om 12 DAGE?????!!!

Her kommer lige nogle billeder af vores dejlige ferie :)

 

Klar til at charme HELE Egypten


Morfar i den lækre varme pool

Malua og mor hygger


Hvad mon vi har fået øje på?


Far og Malua - Malua med sin nye yndlingslege-ting - en dejskaber :)

Mine dejlige to øjesten

Mums den her dejskaber er god - endda Eva trio!

Malua charmer lige alle tre bedsteforældre på én gang

Sæbebobler er et hit

Slapper lige af ved farfar

Haps en god tommelfinger

MASSER af badsjov i den dejlige pool

Svømmer nææææsten selv

Det er sjovt, når far tørrer mig efter badning

Badeballade med far

Udspring


Der var nogen, som fik balloner på sin 1/2 års fødselsdag

Wiiiii balloner er sjove

Fødderne er også sjove at pille ved OG smage på

Yah ferie er et hit!


Det er hårdt at fejre fødselsdag - Malua tager sig lige en bette skaber


Trekløveren når den er bedst


1, 2, 3 og dykke...............

Hygge i vandet


Klar til date

Malua forelskede sig lidt i en Egyptisk dreng- Meeeen mor huskede hende på, at hun jo har 5 MEGET skønne drenge hjemme i mødregruppe, og det er vist rigeligt :)

Liiiidt sej med fars kasket på
Feriehygge


Malua og morfar på gåtur

Klappe klappe kage

Det er sjovt at drikke af glas selv!

En skøn stille stund med mor

Morfar klar til snorklingtur

Malua pakker fødselsdagsgave ud - hvilket egentlig nok var sjovere end selve gaven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar