lørdag den 24. november 2012

Huset sover....zzzzz

 
 
Der er helt stille i huset, for vi sover alle sammen - eller dvs. jeg er lige vågnet..... Vi var nemlig i byen i går til onkel Kaares PhD forsvar/fest i Århus, hvilket var super hyggeligt, men vi kom først i seng kl 2.00. Malua startede så med at pive kl 5.00 i morges, da hun havde noget snot, der drillede hende, så hun ikke kunne finde ro, så det endte med at far måtte stå op og underholde hende.
Jeg havde allerede ammet i de få timer, vi havde sovet, så jeg fik lov at sove lidt mere, meeeen Gud hvor var vi begge trætte efterfølgende, så vi har alle 3 sovet middagssøvn! Malua sover(endnu) i barnevognen ud, far sover(endnu)i sengen og mor på sofaen, så hun kan holde øje med barnevognen. Sådan kan man jo også bruge en lørdag :)
I aften står den på julefrokost for mit vedkommende med Nibe-pigerne, det er tredje aften med festivitas(vi var til thanskgiving-middag ved naboerne torsdag) og jeg kan godt mærke, at det er længe siden, jeg har "festet" så mange dage i træk, så mon ikke det også bliver til en middagssøvn i morgen?!
Men jeg håber på en hyggelig aften med årets første julefrokost, og at det går godt for far og Malua herhjemme alene! God lørdag aften til alle jer, der læser med!


Hjælper far med vasketøjet

På tur i Ikea


Banana cream pie, som jeg lavede til Thanks giving - jeg brugte denne opskrift http://tv2sport.dk/opskrift-paa-banana-cream-pie



Hygge med Jan :)
Klar til Onkel Kaares PhD fest


Ingen kommentarer:

Send en kommentar