torsdag den 29. november 2012

Den første sne

Så faldt den første sne i år. Der var ikke meget, og det blev ikke liggende på jorden længe, men smukt var det. Jeg prøvede entusiastisk at vise Malua hendes første sne, men hun forstod det vist ikke helt :)
Med sne hører også kulde, uha dada hvor er det blevet KOLDT i Danmark. Godt det ikke er mig, som skal putte ude i tiden, men Malua virker til at trives særdeles godt med det!

Ugen har stået på masser af hygge herhjemme, besøg ved Maria og Noah samt morfar i Nibe og lidt julegaveindkøb. Jeg har også været til træning hele to gange i denne uge sammen med to dejlige veninder- det er en evighed siden, jeg sidst har været det, og hvor er jeg dog ØM! Øm men også ualmindeligt godt tilfreds med mig selv! :)



Far og Malua synger Johnny Madsen numre

                                                                 Tosse far :)


I dag er Malua startet på at få endnu et skemads-måltid, så nu får hun fast føde hele to gange om dagen, og det går faktisk rigtigt godt. Jeg har endnu ikke serveret noget for hende, som hun ikke kunne lide. Der er dog ikke hver gang, hun spiser op.


Med mor på julegaveindkøb

Billede som far tog, da de to dejlige var alene hjemme. De havde lavet chili con carne til mor kom hjem fra træning(mums) og RIGTIGT hygget. 

Malua læser lige lidt om dyr :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar