mandag den 28. januar 2013

En rigtig god weekend

Så blev det mandag igen og starten på en ny uge. Mandage er bare overhovedet ikke irriterende og hårde, når man går hjemme på barsel - de her hyggeligt, rolige og afslappende mandage kommer jeg virkelig til at savne, når arbejdet kalder igen! Jeg har to måneders barsel endnu, og selvom jeg NYDER at gå hjemme, bliver det nu meget godt at komme tilbage på jobbet igen :)

Som jeg skriver i overskriften, så har det været en SUPER skøn weekend! Fredag var jeg i Nibe og besøge min veninde Maria og hendes lille Noah. Det var bare SÅ hyggeligt, og vi skal snart ses igen! Noah er kun 8 uger ældre end Malua, så det er sjovt at se dem sammen.
Lørdag var Rune til computerparty hele dagen, aftenen og natten, så Malua og jeg skulle rigtigt tøsehygge. Vi var til brunch med veninde Christina på Cafe Public og inde i byen og shoppe lidt. Dog blev det kun til nye ting til Malua - typisk! :)
Lørdag aften fik vi besøg af morfar og så stod aftenen på melodi gran prix og hygge. Søndag var der lagt op til en MEGET spændende VM-herrer-håndbold-finale - det blev noget af en fuser, for danskerne tabte med 16 mål :( ØV øv øv.

Malua udvikler sig helt vildt i tiden. Hun er blevet super god til at spise selv, hun siger "a = ja" nogle gange, når vi spørger hende om ting, hun forstår, hun "danser", hun er begyndt at ligge sig i kravlestilling og hun er blevet god til selv at indbyde til leg. Vores skønne skønne pige - hun bliver bare skønnere og skønnere for hver dag der går! <3


Havregrød kan godt gøres lækkert og indbydende -endelig har jeg også lært at spise det. Grøden skal bare helst være kold :)


Hygge ved Maria og Noah i Nibe.

Brunch med Christina


Shoppingtur med tøserne

Og efter brunch og shopping var Malua godt træt <3 Så vi tog gåturen hjem igen til Sølyst - uha der var kold -20 grader i chillfaktor, så var det med at holde hænderne inde!


Vi har nu både købt cykelsæde og cykelhjelm til svesken, så er vi klar til at komme ud og ræse, når sneen er helt væk.



Mmmmmm is med frisk frugt lørdag aften :)

Hygge med morfar



Vm-hygge





Ingen kommentarer:

Send en kommentar