søndag den 6. januar 2013

Et nyt år, et endt liv og om livets gang

Et nyt år er begyndt, et nyt kapitel er startet og livet passerer, mens man nogle gange føler sig magtesløs. Jeg føler mig magtesløs, fordi min kære moster Janne er gået bort. Hun døde d. 5 januar efter en sej kamp mod en krop, som bare ikke ville mere! Det er hårdt at miste nogen, som man har kær og der er altid så mange tanker, som rumsterer, når den side af livet viser sig.
Tanker som: Fik jeg fortalt hende alt det, jeg ville. Hvor er hun nu? Hvad sker der, når man dør. Hvornår skal jeg selv dø? Det er livets gang, men det er hårdt at miste, det er hårdt ikke at få sagt farvel og det er uretfærdigt, når mennesker og familie dør før tid.
Nu hvor man er blevet forældre, er der endnu mere at være sund og rask for. Endnu mere at leve for og endnu mere kærlighed.
Jeg har altid haft et nært forhold til min moster, så jeg vil komme til at savne hende. Jeg vil tænke tilbage på de gode minder, vi har haft og tænke på de positive sider. Det er den bedste måde at mindes de døde og ære deres liv.
Når man bliver ked af at have mistet et nært familiemedlem, er det lykken at have en lille skøn sveske, som er umiddelbar og glad døgnet rundt. Malua kan ALTID få et smil frem på mine læber og gøre mig varm og glad indeni.

Ugen har stået på den dejligste nytårsaften i godt selskab, hygge i Fredericia, hjemmehygge, babysvømning hold 3 og i går havde jeg besøg af de dejligste tøser, hvor den stod på årets sidste julefrokost.


Min moster Janne, da hun stadig var i god form og frisk i 2009. Ih hvor vil jeg savne dig, moster!!!

Billeder fra nytårsaften i den bedste selskab.









 



Hygge på F61 i Fredericia 1-2 januar med alle 3 bedsteforældre.


Her er lige et par billeder af en stakkels syg, der jo var syg hele julen. Heldigvis blev hun rask til nytårsaften.




I fredags var jeg lige på shoppingtur - der var mange gode januartilbud, og det blev da i den grad udnyttet!


Maluas kommende tænder vokser og vokser i tiden og gummerne kan godt gøre noget ondt. Derfor får hun lov at sutte lidt på en kold sunlolly, da det køler godt på gummrne. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar