fredag den 20. september 2013

Med mor på arbejde

I dag fredag stod den på international dinner på skolen. Så det betød, at jeg skulle arbejde fra kl 16-20. Da Rune jo er fuldt i gang med husbyggeriet, så måtte Malusen jo med mor på "arbejde". 
International dinner er en aften for alle de internationale elever på vores skole, hvor de kommer med deres familier og medbringer madretter fra deres hjemland. En kulturel og spændende aften! Jeg underviser en af de internationale klasser, stage 7, i tysk - derfor var jeg selvfølge også med. Det er lidt specielt at undervise i engelsk-tysk - altså undervise i tysk udfra et engelsk udgangspunkt, da ikke alle elever snakker dansk - det er udfordrende og interessant. 

Malua hjælp mig og de andre lærere med at dække op og ellers stod aftenen på god mad, hygge og underholdning. Malua styrede rundt i hallen, snakkede med de andre børn og pillede i lidt af hvert, så jeg fik dagens motion på samme tid. 
Så nu er jeg godt træt efter en lang dag, og har smidt mig på sofaen, hvor jeg bliver liggende indtil kl. 22.00, hvor jeg hopper i seng! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar