onsdag den 21. maj 2014

Stikkontakter - ommer?!

Jeg har næsten ikke blandet mig i det med el og stikkontakter i vores nye hus. -bare sagt til Rune, at det skulle han stå for. Det er også blevet rigtigt godt, bortset fra stikkontakterne i vores køkken. 
Praktiske Rune har placeret 5 stikkontakter i vores fine nye køkken helt spredt og midt på væggen! -jeg kan ikke lide det!! 

Det er min egen fejl - jeg kunne bare have bidraget til placeringen af dem! 

Men altså nu er de oppe og færdige, og jeg kan IKKE døje synet af dem. De ødelægger finishen af vores flotte køkken.

Som den helt fantastisk mand Rune er, har han sat sig for at lave det om for min skyld. ( han blev også lidt bittert på mig, forståeligt nok)
Det kommer til at koste, være besværlig, men han gør det alligevel :)

Tak skat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar