onsdag den 7. maj 2014

For høvlan

Jeg har jo heeeelt glemt at opdatere bloggen!! Der sker bare så meget og dagene dagene går lynhurtigt!!

Se lige hvor meget der er sket i haven den sidste uge!!!






Der er blevet graver sokkel ud til garagen/værkstedet, gravet kabler ned, fjernet terasse, beton og belægning! Rune gravede HELE weekend!

I fredags var Malua og jeg i nibe. Malua synes, morfar er SÅ hyggelig og sjov at besøge, at hun ikke ville med mor hjem, så hun overnattende ved morfar.....i morfar seng og de snorkede sikkert om kap hele natten :) Jeg nød at sove længe lørdag! 
Lørdag var Malua og jeg en lille tur i Tivoli i aalborg øst. Malua elsker karusseller, men kun dem, hvor mor kan komme med i også :)
En is fik vi også :)
Søndag var morfar, Malua og jeg i hals og slå græs og bagefter på stranden. Det var lidt koldt, men meget hyggeligt! 
Mine to pølsetyve ;) 
Søndag fik en den sødeste hilsen og besøg fra en fælles elev, som lige ville dige tak for nogle gode år med os på skolen. Ih hvor blev vi glæde og beærede! 
Rod i køkkenet!!! Der bliver andre boller på suppen, når jeg flytter ind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar