lørdag den 31. oktober 2015

Gravid uge 24

Så er jeg gået i uge 24. På en måde går det jo faktisk lidt stærkt, i hvert fald stærkere her anden gang, fordi der er mere fokus på andre ting(1. barnet) end kun lige den graviditet, som første gang fyldte utroligt meget i min bevidsthed.

Men hold nu på hvor jeg nyder det!!! 
Jeg elsker min babyhule og moderlige krop. Jeg synes, det er så smukt og livsbekræftende.
Jeg elsker alle de mange små spark som kommer i min mave, også kl 22.00 om aftenen, når jeg skal sove(okay 21.30 er nok et mere realistisk gå i seng-tidspunkt for mig) og de små spark, som kan komme kl 6.00 om morgenen, inden jeg er stået op. 

Hun hygger sig derinde i maven og både far og storesøster har fået lov at mærke hende til stor glæde. 

Vi har endnu ikke fundet navnét, men vi har et par gode bud, som det måske / måske ikke bliver. 

Én ting er i hvert fald sikkert: vi glææææder os til at møde hende! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar