søndag den 11. oktober 2015

Rapiesvaccine, shopping og feber

Den står på mange spændende ting hernede - så vi har det sidste døgn både prøvet det ene og det andet, som overskriften afslører.

I går skulle Rune lige have en vaccine mod rabies.....og en anden slags vaccine OG en antibiotikakur. Det vidste sig så, at rabiesvaccinen skal gives af 5 omgange og den anden vaccine over 3 omgange, så han får lov at blive stukket en del gange den næste tid. Grunden til, at han skulle have alle de stik og medicin er fordi, at han blev bidt af en af aberne på abebjerget den dag, vi var deroppe. Sådan er det jo, når man er på eventyr. Rune tog sig ikke så meget af det, men jeg fik han heldigvis overtalt til at få vaccinerne, eftersom rabies ikke er helt ualmindeligt her i Thailand. -og det er altså ikke en ønskværdig sygdom at blive ramt af!!!! 

Nå men efter Rune havde fået sin behandling i går, var Rune og jeg ude at spise sammen og bagefter på en vældigt shoppetur, mens Malua hyggede med sine 3 bedsteforældre. 
Jeg fik købt det ene og det andet og til fantastiske priser - lige noget for en jyde som mig! 

I dag stod den på strandtur hele dagen. Efterfulgt af et restaurantbesøg, som blev lidt kort, da Malua havde fået feber. Øv øv.
Hun er nu blevet puttet det lille stakkels væsen, og så håber vi, at hun er frisk igen i morgen. 

Jeg sidder nu ved hende på hotelværelset, mens min far og Rune er taget til en skrædder for at få taget mål til jakkesæt, jakker mm. Det er nemlig også vanvittigt billigt hernede at få skræddersyet tøj. 

Pooldag i går


Rune og jeg på sygehuset. Malua ville gerne lige se, om far græd, når han skulle stikkes, så vi tog lige et billede af ham undervejs :)

Rune og jeg på date

Strandtur i dag

Mortid i eftermiddag. Jeg fik både en manicure og pedicure, og det var skøøøøøønt! Prisen lød på hele 55 kr for begge behandlinger.


Min skønne tøs og lillesøster i maven :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar