lørdag den 10. oktober 2015

Vores Thailands-eventyr

Jeg ligger ved en dejlig poolen og skriver, mens min skønne mand og fantastiske datter ligger i det dejlige vand og plasker rundt, mens solens strålers fylder mig med d-vitamin, energi og glæde. 
Vi er midt i Thailand i den gamle Kongeby Hua Hin, hvor vandet er 29 grader varmt, helt rent og blåt, sandet er som melpulver og hvidt som sne og temperaturen er 32 grader men med en lille brise og med en tiltrængt sky i ny og næ.
Jaaaa jeg kan vist ikke ønske mig mere!!! 

Rejsen herned gik over alt forventning! Vi fløj med Thai Airways og servicen var heeeelt i top! 
Vi var selvfølgelig lidt trætte den første dag, da natten var blevet forkortet med 5 timer, men efter en god nattesøvn var vi alle friske til oplevelser og til at indfange Thailands duft, puls og autencitet. 
Malua var klart den, det klarede rejsen aller bedst! Hun sov næsten 6 timer i flyvet og med en lur på 3 timer efterfølgende, så var hun helt klar på den Thailandsk tidszone. 
Jeg gik i seng KL 19.00 den første dag, for jeg var sååååå træt! Men 14 timers nattesøvn var lige, hvad der skulle til :)

Vi elsker Thailand! De er verdens sødeste folkefærd og der er fantastisk service alle vegne! 
Deres lækre mad er også virkelig en oplevelse. Jeg elsker thai-mad med friske grønsager, kød, ris og krydderier. 
For ikke at tale om alt den lækre friske frugt, der kan købes overalt. Man kan få en udskåret ananas for 5 kr og på restaurant kan man nemt spise lækkert for 30-50 kr alt inkl. 

Nå nu kommer der lidt billeder, for jeg trænger til en dukkert :)

Klar til at gå ombord. 

1. dag ved poolen



Is til den seje Malua

Malua på ridetur på stranden


Ud at bade i det skønneste vand

På køretur i Tuk-tuk


Monkeyman på monkey-mountain alias Rune og en hel masse aber

Malua fodrede også aber


Farfar med en abe på ryggen :-)

Farmor giver en abe High-five









Ingen kommentarer:

Send en kommentar