torsdag den 19. november 2015

100 dage

Ih altså hvor er det vildt!!!! Det er lige gået op for mig, at der i dag kun er præcist 100 dage til termin. 180 dage er gået og nu skal vi kun sove 100 dage mere, inden lillesøster kommer ud til os, hvis hun altså kommer til tiden?! Viiiiildt fedt, mega spændende og lidt surrealistisk! Tænk at der rent faktisk kommer en baby om 100 dage!
Vi har fejret dagen med sygdom herhjemme,hurra hurra. Malua har haft høj feber og været meget sløj. 
Helsigvis har hun sit gode sovehjerte, så hun har vist sovet en 18-19 timer det sidste døgn. Godt for hende, at hun kan sove så godt fra det værste sygdom. Og vi kan ikke rigtigt klage, for det er virkeligt længe siden, at hun sidst har været syg!!! 

Mit immunforsvar er heller ikke helt på toppen i tiden, men i morgen skal jeg til lægen og have tjekket op på infektion og helbreddet, så jeg satser på, at jeg snart er i topform igen! 

Mavsen er ved at fylde godt og være lidt tung, men det er altså efterhånden også en baby på 32 cm og knap et kilo, som ligger og hygger sig derinde. 

Vægten siger plus 8 kilo, de sidder vist ikke alle sammen på maven, selvom det kunne være dejligt at bilde sig det ind. Jeg tænker, at det ikke gør noget, hvis jeg får en lige så sulten baby som Malua, så lillesøster kan gøre mor godt tynd igen, når hun kommer til verden om:100 dage!!!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar