søndag den 15. november 2015

Go'morgen søndag

Malua og jeg holder hyggemorgen i sofaen med morgenmad og morgen-tv. Far var i byen i går, så han sover rusen ud. 
Vi havde dejligt besøg af farmor og farfar i går, og Malua fik lov at komme sent i seng kl 20.30, så jeg satsede stærkt på, at vi skulle sove længe, eftersom hun normalt sover 12 timers nattesøvn, men nej nej stik mod alle forventninger vågnede hun 6.15!!!!!!!! 
Vi stod dog først op kl 7.00 mens der stadig var godt mørkt, alt alt alt for tidligt på en søndag!!! 
Derudover er jeg SÅ træt og udmattet efter en hel uges dårlig søvn pga en infektion. Det er så frustrerende ikke at kunne sove ordentligt! Jeg er mega træt om aftenen, men jeg har meget svært ved at finde ro i min krop og fastholde denne ro. Så jeg har SÅ dårlige nætter i tiden med meget lidt søvn - trods flere behandlingsmetoder vil den infektion ikke fordufte!!! 
Nå men sådan er det jo at være gravid - det er ikke kun kærlighed og lyserøde skyer - det er også bøvl med kroppens immunforsvar! 

Nu håber jeg på en stille og rolig søndag med en god og forhåbentlig lang middagslur. 
Malua skærer frugt til farmor og farfar

Der blev også danset Lucia optog i går

Fredag stod den på julemusik, julelys og julehygge 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar