onsdag den 13. juli 2016

Camping -det er da ikke noget for mig?!

Mens nogen sover meget længe her på campingtur, nyder jeg roen og lidt mor-tid. Men min mave rumler efter morgenmad, så nu håber jeg altså snart, at hende Malusen vågner, så vi kan nyde morgenmad sammen. Rune arbejder i dag, så tøserne og jeg holder tøse-hygge-dag.

Det er sjovt, for jeg var sikker på, at Rune og jeg ville konstatere efter få dage i campingvogn, at det ikke var noget for os og tage hjem. Men vi har simpelthen nydt det her på campingspladsen og nu ved jeg også godt, at det er noget af en luxusvogn og fortelt, vi befinder os i, men nøj, hvor er det faktisk hyggeligt med sådan en campingtur. 
Om vi ville bytte en udlandsrejse for en uge i campingvogn - neeeej nok ikke. Men det er et rigtigt godt og væsentligt billigere alternativ. Malua ville helt sikkert ikke have haft det sjovere på en rejse - hun har stor-nydt det og gør det stadig og når hun hygger sig, så gør mor og far i den grad også. I går aftes gav hun den max gas på dansegulvet til mini-disko, men altså diskotek inkl knæklys og popcorn dét er da også toppen af poppen!!! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar