torsdag den 15. september 2016

Fridag i zoo

I går skulle mine piger og jeg have været til fødselsdag ved yndlingskusinen i Århus. Men desværre var hele familien (altså den i Århus) ramt af sygdom, så vi måtte lave nogle andre planer. 
Malua fik fridag fra børnehaven og så bagte vi pølsehorn og smuttede derefter i zoo. 
Vi havde sådan en dejlig dag og det er så skønt, at Masja nu er så stor og nem, at jeg selv kan tage på tur med pigerne. 

Da Masja skulle sove middagslur lå Malua og jeg i solen og spiste en is og sludrede. Næsten ligesom to veninder - åh hvor jeg dog er vild med den tøs! 

Masja nød også at være med og specielt søløverne, synes hun var rigtigt spændende. Hun var også med inde og røre ved geder, men hun synes nu, de var lidt farlige. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar