søndag den 4. december 2016

9 måneder inde og ude

Så blev mini banditten sørme 9 måneder. Det betyder, at hun nu har været længere tid udenfor maven end indenfor. Vildt! 

Hun har været syg den sidste uge og hooooold nu op, det har været hårdt! Mega dårlig søvn, utilpashed om dagen og meget tid på mor. 

Åh altså hvor jeg trænger til noget rigtig søvn. Den slags søvn, hvor man falder i søvn kl 22 og først vågner engang næste morgen. Søvn uden afbrydelser! 

Det kunne jeg virkelig godt ønske mig i julegave i år. Søvn! I alle former, tak.

Nå men nok om det, mon ikke jeg får mit ønske opfyldt engang i løbet af 2017?! 

Faktisk er jeg begyndt at glæde mig til at starte på arbejde igen. Komme ud blandt voksne igen, glæde mig til weekend og få lidt Monica-tid. 
Jeg glæder mig bestemt ikke til at skulle aflevere Masja i dagpleje og undvære hende, men mon ikke det hele bliver meget godt alligevel, det tror jeg.

Og så blev den lille mus altså lige 9 måneder!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar