lørdag den 17. december 2016

Amning

Jeg elsker amning - og jeg har ammet begge mine børn meget - sikkert mere end de fleste. Begge børn har aldrig brugt sut, så deres suttebehov har været ved mig.
Nu fylder Masja 10 måneder næste gang og jeg ved, at der ikke er mange måneder tilbage med amning, specielt fordi hverdagen snart banker på med arbejde og dagpleje. Men hooold nu op, hvor jeg har nydt og nyder at amme mine børn. Jeg synes, det er så smukt og livsbekræftende! -Og nemt på mange måder. Vi havde nok ikke rejst så meget ud i verden, hvis ikke det var for amningen, som jo altid er klar, når man har behov for det. 

Mine børn har altid elsket at blive ammet og jeg har elsket at amme dem. Se lige disse smukke billeder - de fortæller så fint, hvorfor amning er noget af det mest naturlige i verden. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar