fredag den 9. december 2016

Halsbetændelse og masser af underskud

Ja den her hyggelige decemberuge skulle vi have brugt på julehygge, juleture, barselsaftaler og andre julesjove ting, men i steder er den blevet brugt på at være syg!!!!! 
Masja har været syg, mor har været syg, far mega snottet og Malua halv-snottet. 
Jeg fik halsbetændelse natten til mandag og var SÅ syg med feber og smerter i halsen, faktisk så syg, at jeg ikke engang kunne passe mit eget barn! Ja sgu, det sker åbentbart også, at moderen kan blive nødt til at bede om hjælp. 
Så Rune måtte blive hjemme både mandag og tirsdag fra arbejde og passe en syg Masja og mor. 
Øj det var hårdt! Jeg sov og spiste nærmest intet i 3. døgn og Masja vågnede også mindst en gang timen om natten pga en grim hoste! 
Så vi har været SÅ trætte! 
Nu er vi alle ved at komme os, Masja er lige startet forfra med snotten, meeeen humøret er godt, og hun spiser også alm mad igen, så mon ikke det hele snart er godt igen?! Dét håber jeg. 
Vi gider altså ikke være syge til jul! 

Så I ønskes alle en god jul OG et godt helbred derude - det er noget af det vigtigste at have i livet. Jeg sætter stor pris på mit!!! 

Syg syg syg! Fra sygesengen i onsdag.

Heldigvis kom dejligste morfar onsdag og hjalp med at passe tykbassen, mens jeg lige så stille fik det bedre. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar