tirsdag den 10. januar 2017

Dagplejestart

Åh altså jeg SAVNER min baby. Det gør ondt helt ind i hjertet, når jeg skal undvære hende. 
Det er uden tvivl godt at starte i dagpleje og komme ud blandt andre børn, men puha hvor jeg savner hende hvert sekund, hun er væk. 
Det går fint med at være deroppe lidt tid af gangen, og hun hygger sig med de andre børn, men hun savner også mor og kan godt blive lidt ked af det hele. 
Jeg sørger for at hente med det samme dp-mor skriver, at hun har fået nok og holder ekstra om hende, når hun er hjemme. 

Tryghed og nærvær skal der til, når hele ens verdensbillede skal omformes. 

Det bliver ALDRIG, for mig som mor, naturligt at afleverer mit barn til andre, men det er sådan, det er, og jeg skal lære det på samme måde, som mine børn skal lære det. 


Nu vil jeg nyde roen, se lidt nyheder og lægge tøj sammen i fred og ro og glæde mig til, at jeg skal hente min lille basse igen. I dag skal hun prøve at sove lur deroppe, jeg håber, det bliver en succes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar