tirsdag den 5. juni 2012

Fars dag

Malua og jeg fejre fars dag i dag. Både for morfar og far. Dagen starter med et skønt morgenmåltid her kl. 9.30.
Malua har desuden lavet et gavekort til sin far på en lang gåtur og en lækker is i dag samt et gavekort på et selvprotræt(som hendes mor dog lige skal have fremkaldt)

Vi nyder at have Rune hjemme i disse dage, for så når jeg lidt mere i løbet af dagen, når vi er to til at lege og hygge med bettepigen.

I weekenden skal vi på tur til den nedre Danmark. Weekenden står nemlig på overnatning i Fredericia ved farmor og farfar og BRYLLUP  lørdag- IH hvor vi glæder os!!! Det er Runes gamle ven Troels(Iret) som skal giftes med skønne, dejlige Anja.
Jeg ELSKER bryllupper, og det er ved at være længe siden, vi sidst har været til et, så jeg glæder mig ekstra meget! Jeg har længe planlagt tøj og hår - især nu hvor der ikke er nogen stor mave at tage hensyn til mere.  Jeg er dog spændt på, hvordan det bliver for Malua at være væk så længe hjemmefra, hvordan det bliver at sove ude og være til bryllup hele dagen. Vi håber, det bliver en succes :o)

Ih hvor det er skønt at være i bad

Lækkermås - (vi øver os i at ligge på maven)


Søndag havde vi besøg af alle de skønne seminarie veninde(og Lottes Matti på knap et år) Det var SÅÅÅ hyggeligt, men vi var godt nok trætte bagefter.(især fordi vi havde spist hver 1,5-2 time om natten og stået op kl. 7.00) 

Vores lille skønne Malua

Fars-dags morgenmad - Malua har næsten klaret det helt selv....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar