fredag den 1. juni 2012

Shoppetur og "årets lærer"

Sikke en skøn skøn dag det har været i dag. Dagen startede med en shoppingtur med min skønne datter i byen. Hun er blevet så god til at være med på tur. Hun nyder at køre bil, og der var heller ingen brok over at shoppe lidt med sin mor.
Derefter gik turen ud på skolen på besøg, hvor 9. og 10. klasserne havde sidste skoledag.
Det var dejligt at se mine elever igen, og jeg fik en så dejlig varm og hjertelig modtagelse af alle de skønne elever -store som små.
Derudover blev jeg uventet kåret som "Årets lærer" af min Euroclass. Sikke en ÆRE - især når jeg sådan har valgt at "forlade" dem i utide.
Rune blev også kåret som "årets lærer" af hans 9. klasse, så vi kan vist kun være godt tilfredse :)

Selvom jeg savner mine elever, så trives jeg godt nok godt med at gå herhjemme og passe på vores lille fantastiske datter. Det er sjovt, som timerne flyver afsted, når man sådan fordyber og forgaber sig i den lille prinsesse.
Hun er altså godt nok skøn!
Hun er begyndt at blive bedre til at holde sit hoved, og hun er begyndt at smile rigtigt meget(bevidst eller ubevidst) nogle gange smiler hun i søvne med lyd på, og det er HELT fantastisk at overvære!
Hun er også blevet endnu bedre til at sove om natten. Hun kan hun nogle gange tage en 3-4 timer i stræk. -Dygtig pige, siger jeg bare!

En lille grinebidder  - jeg smelter, når hun smiler til mig :o)

Vi øver stadig lidt på sut, men den er ikke helt et hit endnu....

Shopping og besøgstur med mor

En lille lækker steg til aftensmad

Far/datter hygge

Årets lærer - jeg er dybt beæret og stolt!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar