torsdag den 5. juli 2012

Ny putteteknik

Sikke et fantastisk vejr det har været de sidste dage. Og sikke vi har nydt det. Vi har været ude i haven det meste af tiden, gået dejlige ture, grillet, ordnet skure og NYDT det hele!
Rune har fået ryddet op i vores skure, og det er blevet SÅ fint! Så nu har vi endda plads til obevaring af vores cykler og barnevogn.

I morges fik jeg lov at sove længe - Rune stod op med Malua kl 7.30 efter en morgenamning og så sov moderen helt til kl. 8.40. Da jeg vågnede af mig selv, duftede det af pandekager i hele huset. Rune havde rigtigt været i gang og lavet den lækreste morgenbrunch til os, mens bettefis stod og sov i skyggen i sin vogn. Ih hvor skønt - han er altså godt nok verdens dejligste mand!!!!

Jeg har desuden fået bestilt dåbskjole til prinsessen. Den skal syet af en syerske, og jeg har selv designet den. Den bliver super fin -med masser af blonder, kyse og lyserødt bånd. Jeg glæder mig til at se vores lille pige i den d. 12 august.

Og ja som overskriften lyder, så har jeg i dag afprøvet en ny putteteknik. Vi har døjet lidt med, at Malua ofte er blevet overtræt om aftenen og IKKE har ville sove. Det har været lidt besværligt, for hun har ofte været vågen i 4-5 timer(alt for længe for en baby), hvilket har resulteret i, at hun blev sur og ked af det og helst ville hænge i mors bryst heeeele aftenen...
Så i dag gik jeg allerede op i soveværelset med hende kl. 19.00 efter aftensmad og bad. Der blev hun spist godt af, og så puttede jeg hende i vuggen, gjorde det hele mørkt, og vuggede hende, til hun endelig overgav sig og faldt i søvn. Det gik helt uden tudeture og brok - det tog dog 40 min. inden hun tog til drømmeland. STOR fremgang i forhold til de aftener, hvor hun bliver overtræt.
-Denne teknik vil jeg prøve de næste aftener igen. Og jeg håber 7, 9, 13 at den virker lige så godt igen i morgen:o) -men hun skal selvfølgelig også lige lære, hvad man gør om aftenen - den lille prinsesse.

Billeder fra en skøn dag:

En lækker mand i haven hjemme hos svigerfar

En træt baby hjemme hos morfar - efter gåtur og indsnusning af Nibe Festival stemning

I morges stod man op til dette lækre måltid

En lykkelig pige

Den skønneste charmetrold af dem alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar