onsdag den 18. juli 2012

Sved på panden

Så er der igen udsigter til sved på panden for mit vedkommende - jeg har nemlig meldt mig ind i fitnessworld igen. Og for et helt år!!! Så nu er det bare med at komme i gang igen - det skal nok blive med MASSER af sved på panden, når jeg vover mig op på en spinningcykel igen! Men jeg GLÆDER MIG! Heldigvis har jeg en skøn veninde, Trine, som har lovet at svede med mig :o)

I går var jeg i Nibe og besøge min ældste veninde, Maria, hendes baby Noah på 4 måneder og hendes to andre børn. Jeg synes, det er ret sejt at være mor til 3 skønne børn som 27 årig - det kræver sin kvinde! Det var sjovt at se, hvordan Malua, som er meget glad for mad, pludselig ikke var nogen bette baby i forhold til Noah mere - så kan man virkelig se, at der sker noget!

Vi fik også besøgt morfar i Nibe, og så mødte vi lige Ea og hendes lille nye baby - det er så hyggeligt med alle de babyer:o)

Jeg har introduceret Rune til ebay - og nu er han godt nok blevet noget af en ebay-haj. Han køber det ene og det andet, og er helt stolt hver gang, han kommer og fortæller om hans nyeste fund. Som i går, hvor han lige havde købt en HELT masse batterier. Det er lidt sødt :o)


Hygge hos morfar

Malua og Noah - de skal komme få meget glæde af hinanden:o)
Rune på jagt efter flere fantastiske ting ved ebay
 
Gik kold ved mor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar