onsdag den 25. juli 2012

Zoo, badehygge og den dejlige sommer

Vejret er blevet fantastisk i dejlige lille Danmark - og når det er det, så er det jo skønt at være i Danmark om sommeren!
De første dage i ugen er indtil videre fløjet afsted!
Mandag var jeg i Zoologisk have med min skønne, fantastiske veninde Trine og hendes dreng Silas. Det var super hyggeligt! Vejret var dejligt, børnene var i hopla og de to mødre fik sludret og hygget i massevis. Jeg fik desuden lavet et årskort til Zoo, så det er ikke sidste gang, vi skal på tur dertil.

I går var jeg i svømmehal med Malua - det var endnu engang en succes - hun sluger og suger alle indtryk til sig og nyder at boltre sig i vandet. Eterfølgende var det en MEGET træt baby! Hun sov, i løbet af dagen i går, 3 lure på cirka 3 timer hver. Det svømning gør hende godt træt!!
 - og i nat sov hun først 6 timer i stræk og efter amning kl. 3.30 og kl. 6.00, sov hun efterfølgende til kl. 7.30. Ih hvor er det skønt, når hun putter så godt om natten :o)

I går havde vi også besøgt af morfar- vi grillede og gik en god lang tur. Det er skønt at nyde den danske sommer og alle de skønne mennesker omkring mig. Jeg føler mig utrolig heldig på alle områder i livet!

I går blev Malua 10 uger - hun måler nu 62 cm og vejer cirka 6600 g. Så hun har hun officielt fordoblet sin fødselsvægt - det er sgu godt klaret på 10 uger:o)
Hun er blevet helt tosset med at ligge på sit aktivitetstæppe - hvor hun selv kan ligge og lege i 20 min af gangen. Hun kigger rundt på alle de flotte legesager og slår med arme og ben til det hele med et fornøjet udtryk i ansigte. Det er rart, at hun morer sig sådan på det, men også rart for forældrene, at vi kan lave lidt selv, selvom hun er vågen.

Vi glæder os til torsdag, for der får vi besøg af Troels, Anja og Lærke, som kommer på forlænget weekend hos os. Troels er Runes gamle gymnasiekammerat og en del af Boysne, Anja og jeg er blevet rigtig gode veninde og jeg er sikker på, at Lærke bliver en forrygende legekammerat-inde til Malua. Det bliver så hyggeligt med besøg, og vi glæder os til at hygge og nyde hele weekenden med dem!

Sjov og ballede i Zoo med Trine og Silas

Malua hygger lige med Trine :o)

Klar til badesjov

Tilfreds efter badehygge

Det er godt Malua har en badedragt til at holde "brysterne" inde, for de fylder godt efterhånden:o) -sådan går det, når man elsker mad! :o)
Malua var helt vild med at kigge på sig selv i spejlet i svømmehallen

Og hun blev godt charmet af personen derinde


To skønne mænd på hygge-gåtur

Hygger med morfar



Ingen kommentarer:

Send en kommentar