onsdag den 12. september 2012

Nogle gange om man godt prale lidt af sin mand!

Ja jeg har sgu en ret sej mand, som både er praktisk, intellektuel, romantisk og handy. He has it all!
I går fik han lige vist sine praktiske handy evner ved på en 10 minutters tid at fixe en sengekant til vores seng, så Malua ikke falder ud, når hun ligger på min side. Ret sejt synes jeg! Jeg gad sgu egentligt godt selv, at jeg var lidt mere handy på nogle punkter, meeen når nu jeg ikke er det, så er det altså rart med en mand, som er.

Ih altså hvor flyver ugerne bare afsted! Jeg forstår slet ikke hvor tiden bliver af. Mentalt føler jeg stadig vi er i juni/juli, selvom vi jo næsten er midt i september. Jeg har på fornemmelsen, at dette års barsel kommer til at gå STÆRKT!

Søndagshygge med amerikansk fodbold

Rune var overbevidst om, at Malua er HELT VILD med amerikansk fodbold....Mmmmmm...

Hvis der kommer lidt puder i ryggen, så kan Malua nu sidde lidt op i barnevognen, når vi er på tur

ALT skal i munden i tiden.

På vej til svømning.

Fin lille sengekant til sengen - sej handyman jeg har:o)

Hjælper mor i køkkenet

En glad lille tøs

 

 


Lige lidt billeder af lidt aftensgynastik/leg inden sengetid
 
 





 


 Og så lige lidt aftenskys inden sengetid:o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar