lørdag den 8. september 2012

Tøseweekend

Så er vi alene hjemme igen Malua og jeg. Rune er nemlig til den årlige Boys Ekspedition med alle hans boys-venner. Så den står på druk, fest, konkurrencer og hygge for hans vedkommende hele wekenden.
Malua er vist nok i gang med et appetitspring, så der bliver spist/ammet til den store guldmedalje om natten. Det gør os lidt trætte om dagen - i hvert fald mig, så derfor står weekenden på ro og afslapning. Dog har vi lige et par planer søndag, men det bliver stille og roligt.

Uh jeg synes, vejret er koldt i tiden. Det er køligt og blæsende, og man kan godt mærke, at temperaturen er faldet en del grader. MEN så er det jo godt, at vi snart skal på ferie:o) Jeg glæder mig til alle de skønne oplevelser, vi skal have sammen, når Malua skal på sin første rigtige ferie. Mon hun kan lide at flyve, at svømme i poolen og hvad siger hun til det store temperatursving?! -Det bliver sjovt at se!

                                             En lille video af en snakke/grine-minister.

Træt!!!!

Leger på sit legetæppe

Det legetæppe er virkelig bare den bedste investering - ih hvor hun nyder det!

 
Ny Bumbo stol - den er et hit

Man er pludselig en stor baby, når man sådan kan sidde op!

Klar til at komme i seng!




Tøsehygge om morgenen på Fjordvej er bare det bedste!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar