mandag den 3. september 2012

Baby på vej....

Vi venter på, at en ny lille baby kommer til verden - altså ikke herhjemme!!!! Men Malua får en lille skøn kusine, som kan ankomme, når som helst nu(terminen er d. 9 sep) :o) Vi glæder os helt vildt til at møde hende, og vi er sikre på, at hun er skøn og dejlig! Det er vel nok heldigt, at Malua får en jævnalderende kusine - de kommer til at få SÅ meget glæde af hinanden! Og nu venter vi bare i spænding på den gode nyhed:o)

Derudover er vi blevet fuldtallige her på Fjordvej 17 igen, for vores Rune er kommet hjem til os igen efter en uge på lejrskole i Berlin:o) Så vi har rigtigt hygget i weekenden, hvor den også har stået på besøg af Maluas farfar og farmor.

Jeg kigger i øjeblikket på rejser, for snart har Rune 1. rigtige barselsuge, og så går turen sydpå - til sol, varme, pool og Maluas første rigtige ferie. Ihh hvor vi glæder os - selvom vi også nyder den danske sommer og hinanden herhjemme. Jeg ELSKER at være mor, jeg ELSKER at være på barsel og jeg ELSKER, at jeg har alt det, jeg nogensinde har drømt om! -Lige et udråb fra en total lykkelig kvinde!


Malua-banditten



Meget optaget af sit nye badelegetøj

Elsker at være i bad



Fredag var M&Ms på shoppingtur med Maria og Noah - vi fik brunch, hyggede, shoppede og sludrede - det var SÅ hyggeligt!

Lørdag var far hjemme igen, og det fejrede vi med en god lang gåtur.

Skøøøønt at have vores dejlige Rune hjemme igen!

Deller på lårbassen kan vi lide!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar