mandag den 3. december 2012

3 december

Så blev det allerede d. 3. december - jeg havde/har forestillet mig, at jeg RIGTIGT skulle/skal nyde december i år, nu hvor jeg er på barsel, men dagene flyver jo allerede afsted med lynets hast. Jeg føler slet ikke, jeg når alt det, jeg gerne ville. Dog er her masser af julestemning med pynt, lys, kalenderlys og masser af flot-indpakkede gaver :) Der er købt en del gaver, men jeg mangler stadig mange endnu. MEN jeg elsker at finde, købe, pakke ind og skrive kort til gaver, det er bare ren skøn-herlighed. Det bedste, udover at få gaver, må være at give dem :)

Weekenden stod på julehyggeweekend i Fredericia ved Maluas farmor og farfar samt med Kaare, Ioanna og lille kusine Rebekka. Det var SUPER hyggeligt, og vi fik rigtigt julehygget med bl.a. gåtur, æbleskiver og julemusik.

I dag havde vi besøg af min kollega Majken og hendes lille Andrea. Det er herligt at se, hvordan Malua bliver mere og mere optaget og fascineret af andre børn/babyer. Det varer ikke længe, før mor bliver overflødig, når der er andre børn tilstede. Det bliver både godt og lidt mærkeligt!

Nattesøvnen er MEGET svingende i tiden, og den står på mange amninger hver nat. Mellem 3-6 omgange. Puha det kan godt nok være hårdt nogle gange, men det er heldigt nok, at jeg ikke er startet på arbejde endnu, for så ville det godt nok være en prøvelse! Jeg håber snart, at hun bliver mere stabil om natten, men det bliver nok ikke lige med det samme, har jeg på fornemmelsen.

Lidt billeder fra julens første dage :)

Malua med sine nye hørebøffer - så er hun klar til sommerens koncerter

Julehygge

Onkel Rune og lille Rebekka.

Gåtur i Frede

Tager sig lige en gyngetur i gyngestolen

Snuser lige til farfars øl

Julestemning

Masser af sne søndag morgen

Knap så meget sne i aalborg

Og så kom sneen også til Aalborg søndag nat

Besøg af Majken og Andrea

Hygge med Andrea

På gåtur ind efter lidt julegaver i snevejr - det var nu meget hyggeligt!

En træt Malua

Ingen kommentarer:

Send en kommentar